Просування web сайтів: SEO, SEM або SMM

Інтернет-маркетинг є не таким легким для реалізації, як багато хто думає. Зіткнувшись з вибором варіанта просування web сайтів, багато хто не розуміє, що і як працює.

На чому SEO, SMM, SMO, SEM і SEA краще зупинити свою увагу? Адже ціль у них усіх одна – просунути ресурс в інтернеті. Відмінність лише у способі отримання результату.

Користувачі помилково вважають, що за просування в інтернеті відповідає лише SEO, до якого входять і соцмережі та реклама. Це є помилкою, тому що всі напрямки працюють по-різному і ефект від них неоднаковий.

SEO-просування web сайтів: що це

SEO — часто зустрічається абревіатура, під якою мається на увазі оптимізація сайтів для пошукових систем. В результаті проведеної роботи ресурс має піднятися у пошуковій видачі Google. Чим він вищий у списку, тим швидше користувач зайде на цю сторінку.

SEO просування залежить від багатьох факторів. Критерії дуже мінливі, але є і основні:

  • здатність сайту адаптуватись під різні браузери;

  • нескладна та комфортна структура;

  • оптимізовані тексти під відповідні запити;

  • затребуваність інформації, що подається;

  • посилання;

  • активність користувачів усередині ресурсу.

До плюсів SEO можна віднести:

  • якщо все стабільно, то можна досягти довгострокового ефекту;

  • відвідувачі сайту, це люди, які точно зацікавлені у цій продукції;

  • трафік залежить від вкладеного бюджету;

  • у топі видачі кількість сторінок без обмежень;

  • найчастіше відвідують сайти, які самостійно, без реклами, дорослі до топових позицій.

Для успішного просування ресурсу в пошуковій системі може знадобитися від двох до чотирьох місяців. Витрати на наповнення сайту та його оптимізацію швидко окупаються. Необхідно постійно моніторити зміни вимог пошукових систем, щоб вчасно вносити корективи.

У чому відмінність SEO від SEM

При SEM просуванні фірма витрачає бюджет на плату Google за кожен клік. Завдяки SEO сайт виходить у топ видачі за рахунок відповідності контенту пошуковим запитам користувачів. У цьому випадку це відбувається автоматично та безкоштовно.

За темою:  Восстановление после инсульта

Перший результат можна отримати миттєво після вкладу реклами. Але відвідуваність значно знижуватиметься, якщо не продовжуватиме її. Оптимізація сайту під пошукові системи дасть довгостроковий результат, але для його реалізації буде потрібно багато часу.

  • Для зростання трафіку SEM використовуються такі тактики:

  • реклама в соціальних мережах (контекстна та вірусна);

  • підтримка актуальності ресурсу для пошукових систем;

  • робота з оптимізацією сайту;

  • Використання унікального контенту.

Щоб отримати швидкий, а головне – продуктивний результат, можна застосувати SEM та SEO одночасно. Крім даних варіантів просування веб-сайтів існує метод SMO, який ефективно утримує користувача на сторінці.

Оптимізація відбувається за рахунок спонукання використовувати посилання або поділитись ним через соц.мережі.

Отримати очікувані результати пошукового маркетингу можна, якщо застосовувати кілька варіантів просування в комплексі. Необхідно підібрати команду однодумців, що належать до різних сфер, та продумати стратегію. І тут успіх гарантовано.

У чому різниця SMM та SEO-просування web сайтів

SEO, на відміну від SMM, застосовується для просування сайту в пошукових системах на кшталт Google. Друге використовує з цією метою соц.мережі, такі, як Інстаграм, Telegram. За допомогою маркетингу соціальних мереж можна збільшити аудиторію та підвищити прихильність до бренду. Якщо хочеться отримати максимальний результат швидко – краще взяти ці два методи одночасно.

Зараз популярність соціальних мереж зростає з кожним днем, але при цьому пошукові системи із залучення трафіку все ж таки залишаються на лідируючих позиціях.

Найкращою стратегією не зупинятиметься на одному виді просування, а використовуватиме їх у комплексі. Але для економії можна вкластися в SMM і отримати максимальний результат за невеликий проміжок часу. На початку підприємницької діяльності дуже важливо швидко заявити про свою компанію і продукт, що створюється. Але якщо власник сайту налаштований не на одноденний прибуток, то йому слід вкласти кошти в пошуковий маркетинг.

За темою:  Косметичні засоби від Maria Galland: відмінна якість

У результаті SEO та SMO можна назвати «умовно безкоштовним» методом просування, який чудово реалізується самостійно. За правильного підходу це буде довгострокове рішення з постійним високим результатом.

SEM та SMM вимагають вкладень у платну рекламу. Для досягнення моментального результату їх можна використовувати, але при обмеженому бюджеті ефект буде нетривалим.

Кожен із представлених інструментів необхідно підбирати індивідуально під конкретний бізнес.