Що таке брендовані пакети і які їх переваги

Що таке брендовані пакети і які їх переваги

У сучасному світі важливість реклами важко переоцінити. Висока конкуренція на ринку змушує підприємців застосовувати різні маркетингові інструменти для популяризації товарів і послуг. Один з них — брендовані пакети. Вони являють собою поліетиленову упаковку, на поверхню якої нанесений логотип компанії виробника товарів або постачальника послуг.

Покупець, що поспішає додому з товарами, упакованими в красивий пакет, мимоволі демонструє його перехожим і стає розповсюджувачем реклами на безоплатній основі. При цьому споживач запросто може використовувати пакет ще й в побутових цілях. А це означає, що символіку певного бренду побачать тисячі потенційних покупців. Саме тому, як показує практика, «ходяча реклама» працює краще, ніж друкована або телевізійна. Замовити печать на пакетах можна за посиланням.

Особливості виготовлення поліетиленової пакувальної продукції

Виробництво пакетів в Харкові здійснюється на сучасному обладнанні, із застосуванням інноваційних технологій і якісних витратних матеріалів. Процес їх виготовлення включає в себе кілька етапів:

Виробництво поліетиленової плівки. Для цього застосовується спеціальне обладнання — видувний екструдер. Гранули поліетилену засипають у відповідний відсік машини, де вони розплавляються і проходять через формує отвір.

Нанесення зображення / тексту на поліетиленову поверхню. Для цього використовується флексодрукарські спосіб і відповідне обладнання — Флексомашини. Відповідно до технології, спочатку виготовляється індивідуальна форма під кожне замовлення. Кліше розраховане на певну кількість відбитків. Переваги флексодрукарські способу нанесення зображення на поліетиленову поверхню — висока тиражестойкость. При цьому чим більше відбитків потрібно зробити, тим дешевше виходить собівартість пакувальної продукції.

На розробку флексодруку йде значна частина бюджету, а тому цей метод підходить для виготовлення великого тиражу. Щоб знизити собівартість виробів, в дизайні варто використовувати не більше 2-4 кольорів. Чим менше область друку, тим дешевше обходиться виготовлення пакета з логотипом. Це досить економічний метод, т. К. Технологія передбачає нанесення дуже тонкого шару фарби, виготовленої на водній або спиртовій основі. На поліетиленову поверхню можна нанести зображення будь-якої складності. Малюнок відрізняється чіткістю і високою деталізацією.

За темою:  Что нужно делать при передозировке метадоном?

Отримання готових пакетів. За допомогою спеціальної машини формуються вироби потрібного розміру.

На вартість виробу впливають його технічні характеристики: матеріал виготовлення і його щільність, конструктивні особливості (тип ручок, наявність бічного фальца), складність дизайну, параметри (ширина, висота, глибина).