Оновлена Honda CB500X

Коли справа дійшла до оновлення CB500X до 2022 року, Honda не потрібно було багато робити. Це вже був лідер у своєму класі пригодницький мотоцикл A2, максимальна потужність якого становила 47 к.с. для ліцензійної категорії, а з 2020 року він відповідає стандарту Euro5.

Однак замість того, щоб просто зробити нам кілька символічних жестів, японська фірма взялася зробити найкраще, додавши блискучий набір золотих вилок Showa Separate Function Big Piston USD. П’ятиступеневий задній амортизатор із регульованим попереднім натягом також було переглянуто відповідно до нових вил.

Також кажуть, що налаштування впорскування палива допомагають підвищити нижній крутний момент, а розподіл ваги було налаштовано для трохи більше баласту над передньою частиною. Завдяки вигинам нові елементи шасі взаємодіють зі сталевою рамою, створюючи зручне проходження поворотів із відчуттям на мокрій або сухій дорозі, незважаючи на широке розташування дуги.

Якість їзди та гальма

Компанія Honda оновила CB500X на 2022 рік та додала нерегульовані вилки Showa Separate Function Big Piston, перевернуті догори ногами, і замінила 310-мм переднє гальмо на подвійні 296-мм диски та двопоршневі супорти.

До цього додається маятник вагою 5,9 кг, який зменшує трохи більше кілограма та додає на 18% більше бічної гнучкості та жорсткості на кручення. П’ятиступеневий задній амортизатор із регульованим попереднім натягом було переглянуто, щоб він відповідав новим вилкам, а мотоцикл їздить на гумі Dunlop Trailmax Mixtour.

Переднє колесо також стало легшим. Оновлений, ще більш захопливий досвід їзди, завдяки передньому колесу та добре амортизованій вилці, що забезпечує чудове відчуття передньої частини навіть у дощ чи ясну погоду.

Двигун

Паралельно здвоєний двигун об’ємом 471 куб.см майже не змінився. Це навантажений елемент шасі, який фактично став сумісним зі стандартом Euro5 ще у 2020 році. Уже виробляючи 47 к.с. — максимальну продуктивність для ліцензійного класу A2 — Honda тепер возиться з налаштуваннями впорскування палива, щоб покращити крутний момент на низьких частотах. Вони також вкрутили трохи менший радіатор, що зменшує загальну вагу ще на 100 г. Також він неймовірно економний.

За темою:  Як вибрати якісний косметологічний апарат для ліфтингу?

Обладнання

Honda CB 500 характеристики описують цей мотоцикл як зручний та якісний, а золоті вилки USD і сучасний дизайн мають усі ознаки мотоцикла, який коштує вдвічі дорожче. Комутаційний пристрій також базовий, але це нормально, тому що кнопки Fisher Price витримають випробування часом і багаторічне використання.

Гальмівний важіль, що регулюється по діапазону, також є приємним штрихом, а міцні дзеркала забезпечують чудову видимість, чому сприяє м’який двигун. Зменшує втому вершника високий стандартний екран, який відвертає велику кількість вітру протягом годин легких кілометрів у сідлі. Зручна рейка над приладовою панеллю та товсті широкі штанги також ідеально підходять для встановлення супутникової навігації.

Щоб зробити CB500X власним, додаткове обладнання може включати ручки з підігрівом, високий екран, магнітну сумку-бак, верхню коробку тощо. Попри те, що широкий асортимент відповідає потребам більшості райдерів, певні елементи, такі як центральна стійка, справді повинні входити в стандартну комплектацію – особливо, якщо вона коштує набагато дорожче, ніж її конкуренти.

Інші зміни в новому Honda CB 500 включають переглянуте світлодіодне освітлення спереду. Ближнє світло тепер має додатковий світлодіод, а перемикачі покажчиків дають постійне помаранчеве світіння для додаткової видимості.