Бізнес з Китаєм: з чого почати і як правильно це зробити?

Бізнес з Китаєм: з чого почати і як правильно це зробити?

Початок бізнесу з Китаєм — важливий крок, якому, напевно, передували довгі роздуми. Крім оцінки рентабельності, економічної доцільності спрямування, SWOT аналізу, зростання ринку, рівня конкуренції, усіляких ризиків існує ще і фактор «одержимості» улюбленою справою.

Бізнес-ідей безліч, а той напрямок, який належить вибрати, має «чіпляти», бути до душі. «Кола Коллінза» кажуть, що для досягнення успіху необхідно знати, на чому грунтується ваша економічна модель, в чому ви можете бути кращими і що вам до душі. Саме на перетині цих трьох тверджень і стоїть найкраща можливість, максимально використати яку вам допоможе www.chinaved.com.

Основні принципи при початку бізнесу з Китаєм

Сьогодні Китай — це всесвітній завод, на якому виробляються товари різної якості, починаючи від голок і закінчуючи літаками. Щоб почати бізнес і знайти хорошого постачальника, варто, в першу чергу, вивчити ринок, зрозуміти, що потрібно споживачеві, причини, які спонукають його купувати той чи інший товар; проаналізувати конкурентів, ознайомитися з існуючими технологіями і тенденціями.

У Піднебесній не всі дешево і не все можна купити за безцінь і відразу ж продати з 500% націнкою. Існують новинки з привабливими цінниками, але шалених прибутків чекати не варто. Вийти на хорошу рентабельність допоможе грамотний підхід до маркетингу та просування товару, правильне позиціонування і поступове вирощування бренду.

На що звернути увагу і як уникнути помилок?

Бізнес-відносини у китайців більше схожі на приятельські. Якщо вдалося налагодити прямий контакт з директором фабрики, то половина справи успішно зроблена. У такому випадку можна говорити про вигідні ціни, індивідуальних умовах, а клієнту з великою ймовірністю поступляться. Але такі довірчі відносини вибудовуються не відразу, вони перевіряються часом і можливі тільки на дійсно взаємовигідній співпраці.

За темою:  Часто задаваемые вопросы о требованиях к суррогатной матери

Китайці вважають за краще вести переговори неспішно і в кілька послідовних етапів. Спочатку вони дивляться на потенційного партнера, звертають увагу на деталі і дрібниці, і тільки коли переконаються, що людина ставиться серйозно до справи, ввічлива і має повагу в своєму середовищі, тільки тоді почнуть обговорювати важливі питання.

Важливі рішення рідко приймаються під час переговорів. Зустрітися і обговорити справи за вечерею в ресторані — досить поширена практика. Але зазвичай китайці обіцяють подумати і повідомляють про своє рішення пізніше.

Найбільш поширена помилка наших співвітчизників — їх нетерплячість і прямолінійність. Переговори починають з обговорення ціни, часто вимагаючи надання істотних знижок. У Китаї не прийнято говорити ні «в обличчя». Вони погодяться і зроблять продукцію під обумовлену вартість, але якість продукції може бути не такою, яким замовник її уявляв.

«Підводні камені» і негативні моменти

Негативні відгуки, перш за все, пов’язані з питаннями якості продукції і дотримання обумовлених термінів. Контроль якості — один з найважливіших питань при веденні бізнесу з КНР.

Поки початківці підприємці не обпечуться на поганій якості, рідко хто замислюється про попередню перевірку постачальника на предмет його надійності, контролі виробництва, інспекції готової партії і контролі відвантаження. Європейські та американські компанії працюють тільки за такою схемою, з повною перевіркою на всіх етапах виробництва. Тільки такий підхід гарантує отримання стабільно якісної продукції. Наші співвітчизники часто економлять на цьому, пускають все на самоплив або сподіватися, що «якось воно буде» пронесе.